Promocje
BOTKI HIGH GOLD STUDS 2
BOTKI HIGH GOLD STUDS 2
169,00 zł 149,00 zł
SZPILKI NEON ORANGE
SZPILKI NEON ORANGE
85,00 zł 59,00 zł
BOTKI SZNUROWANE NA SŁUPKU BLACK
BOTKI SZNUROWANE NA SŁUPKU BLACK
119,00 zł 75,00 zł
SANDAŁY SZPILKI WIĄZANE CORAL
SANDAŁY SZPILKI WIĄZANE CORAL
89,00 zł 65,00 zł
SANDAŁY SZPILKI ĆWIEKI PINK
SANDAŁY SZPILKI ĆWIEKI PINK
89,00 zł 65,00 zł
SANDAŁY NA SZPILCE AQUA BLACK
SANDAŁY NA SZPILCE AQUA BLACK
89,00 zł 65,00 zł
SZPILKI TRANSPARENTNE ORANGE
SZPILKI TRANSPARENTNE ORANGE
89,00 zł 69,00 zł
SZPILKI TRANSPARENTNE PINK
SZPILKI TRANSPARENTNE PINK
89,00 zł 69,00 zł
SZPILKI HIGH BEIGE
SZPILKI HIGH BEIGE
85,00 zł 68,00 zł
BOTKI WIĄZANE OPEN TOE BLACK
BOTKI WIĄZANE OPEN TOE BLACK
89,00 zł 69,00 zł
ZAMSZOWE SZPLIKI AMARANT
ZAMSZOWE SZPLIKI AMARANT
69,00 zł 62,10 zł
PIKOWANA LISTONOSZKA NA ŁAŃCUSZKU GOLD
PIKOWANA LISTONOSZKA NA ŁAŃCUSZKU GOLD
75,00 zł 59,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Reklamacja


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Stylove Aneta Ostałowska

ul. Warszawska 24

97-200 Tomaszów Maz.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem klienta, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwracamy klientowi równowartość ceny towaru lub za zgodą klienta zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacji nie podlegają:
a) uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.) powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w obuwiu,
b) uszkodzenia wynikłe z niedopasowania modelu do budowy ciała,
c) uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
d) uszkodzenia wynikłe z normalnego zużywania się towaru,
e) uszkodzenie wynikłe z powodu używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
f) zastrzeżenia w zakresie wygody towaru, chyba że wynikają z cech towaru, o których istnieniu Sklep zapewniał,
g) odbarwienia spowodowane z niewłaściwym użytkowaniem i konserwacją towaru.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami od 25 grudnia 2014r. (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.), w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, plam, naderwań być wolny od zapachów - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Poinformuj nas o tym , a wyślemy Ci w załączniku arkusz odstąpienia od umowy – formularz zwrotu, który jest niezbędny do dokonania zwrotu. Zawrzesz w nim swoje dane wraz z numerem konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

Po wypełnieniu formularza, należy go wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) dołączyć do odsyłanego towaru. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom rzeczy, produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony na czas transportu.

 

Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

 

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

 W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, odesłany po wymaganym terminie), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na koszt klienta.

Wymiana

Po wcześniejszym kontakcie z nami, zorientowaniem się, czy dany produkt jest dostępny, prosimy odesłać produkt do wymiany na powyższy adres. Do paczki prosimy dołączyć informację - na co ma być wymiana oraz na jaki adres mamy odesłać paczkę. Prosimy również o dołączenie opłaty za przesyłkę zwrotną.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Safe Buy
Safe Buy
Sklep internetowy Shoper.pl